ceyhunakturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harikasınız hocam çok teşekkürler... Son olarak ilk defa sizden duymuş oldum oem dijital lisans neden ucuz böyle bir bilginiz varmı bu konuda...
Vallahi açıkcası satan firmaların anlattıklarına bakarsak, CD, Vergi, Basım,Ulaşım gibi masrafların olmayışı diye adlandılıyor. Birde bu tip Oem lisanslar yalnızca 1 cihaza kuruluyor ve makinaya artık yapışmış oluyor. Giriş yapmış oldugunuz microsoft hesabınıza key kayıt ediliyor ve o makinaya ne zaman yeniden kurulum yapsanız lisans tekrar aktif oluyor.

https://www.epttavm.com/item/3316127...lebilir-lisans

Burada hem ürünü hem açıklamayı yapmışlar. Firmadan alan arkadaşlarım oldu keyin geldiğini ve çalıştığını gördüm lakin kurallara aykırı mı bilmiyorum linki atmanın o yüzden moderatörlerimiz görürse beni uyarmalarını rica ediyorum.