herhangi bir veri kaybım olurmu hocam
benim windows 10 lisanasım yok üstelik...
windows 7 kullanıyorum lisanslı olarak...
olurmu bu şekilde
İnternette OEM Digital Lisanslara 35 40 liraya ulaşabilirsiniz. Yükseltme işlemi yaparsanız veri kaybınız olmayacaktır.