Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takmayın kafanıza
Yaşamadan bilemezsiniz hocam. Daha önce 112 yi aradığımda doktora yönlendirdi operatör ambulans göndereceğine, doktor da soğuk duş alın geçmezse kendi imkanlarınızla gelirsiniz demişti. Dışarıda lapa lapa kar yağıyordu ve hastane 7 km ötede idi üstüne sadece bisikletim vardı. Grip olan bir insana soğuk duş tavsiyesi vermeyi anlarım tamam ama kendi imkanlarınızla gelin ne demek? Hiç mi dışarıya bakmadı bu kadın? Duş alan birisi karlı havada dışarı çıkıp 7 km gelip üstüne terlerse havale bile geçirir. Ama işte o doktor da durumumu bilmeden böyle çok normalmiş gibi basit cevapla telefonu kapatmıştı. Allah size ucundan bile yasattirmaz umarım hocam Dikkat edin kendinize 3 günlük dünya sonuçta ^^.



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzerinde musallat vardır arkadaşım. Youtube ürinden biraz rukye ayetleri dinle bakalım neler hissedeceksin
Bir ara bakarım, o da kafama eserse. Amerikadan dönünce iyice belli etti bu sıkıntı kendisini. Amerikada büyücü olacağını sanmam 😅😁