Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de oluyor bu durum ara ara, mutluyken 1-2 saatliğine gelen geleceğe dair umutsuzluk, karamsarlık vs. Veya tam tersi, mutsuzken mutluluk vs.

Sürekli mutlu olacağız diye bişey yok, hastalıklarla ilgili internetten yorum okumayın yoksa paranoyak olup kafayı yersiniz. Özellikle ekşisözlüğü.
Eksiyi ve inciyi genelde gülecek bir konu olunca takip ederim, hastalıklarda ise sadece sağlık sitelerine bakarım. Bununla yetinmeyip video da izlerim diğer siteleri de incelerim, varsa gerçekten uzman olan profesörlerin makalelerini okurum. Ama paranoyak olacağım sitelere girmem özellikle de sözlüklere. Eli olan yazıyor çünkü.