GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de oluyor. Kendi kendime kafamdan birşey oluşturup kendimi sevindirip üzüyorum ama takmıyorum sende takma aynı zamanda aşırı düşünen birisiyim.
Bende en ufak bir şey de oluyor anlamıyorum nasıl oluyor. İçimde kendimi sevindirecek bir şey düşünemiyorum çünkü düşünecek şey kalmadı artık.