etapsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belirli bir noktadan sonra arkadaş sanal sunucu ihtiyacı duysun ondan sonra sizinle oturur sql expresi ve vs yi uzun uzun konuşuruz. Sizin c ve c tabanlı dillerden anladığınız local db ve express ile sınırlı sanırım. Pek takılmayın siz bu tür konulara
tecrüben nedir ne degildir bilmiyorum ama yeni ögrenebilir birine kalkip on binlerce dolay ürün fiyati olan bir seylerden bahsetmek zaten sacmalik. Profesyonel calisma ortaminda zaten tüm olanaklari firma sagliyor. Ogrenme asamasinda olan biri icin belli bir seviyeye kadar express sürümler hayli hayli yeter. Ayrica hepsinin alternatifi de mevcut eger ücret ödemekten sikintin varsa Sadece "maliyetli bir dil ögrenme" gibi sacma, anlamsiz bir söze binaen yazdim. Hayatimda duydugum en sacma cümlelerden birini kurmus oldun, tebrik ediyorum