TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşmalı evlilik yapacaksın. Gideceksin notere
valla hocam detayı verirsen bu noter vs (sanırım noter olsa bile anlaşmalı; nafaka oluyor diye biliyorum) bu yaz kıs istetmeye gidecem yapacak birşey yok evde ültimatom var.abd nin türkiye yaptığı yaptırımların evlen evlen evlen diye baskıları var.valla kurtarın beni hayırlı bir nasip olsa evlenmez mi insan