Hocam ben boşu boşuna satmaya meyilli değilim demiyorum

gerçekten değilim aklıma yatan bir teklif olursa satarım

yoksa şuanda satmayı falan düşünmüyorum
Hocam bol kazançlar. Bilirsiniz gavurlar kazandıklarının %80'ini reklama yatırırlar

herkesin görüş açısı
bende verecem ama daha sistemi tam oturtayım diye uğraşıyom 😊 olacak yavaş yavaş