Hocam ben boşu boşuna satmaya meyilli değilim demiyorum

gerçekten değilim aklıma yatan bir teklif olursa satarım

yoksa şuanda satmayı falan düşünmüyorum
Hocam maxigeyiğe acsaydiniz keske
Hocam bol kazançlar. Bilirsiniz gavurlar kazandıklarının %80'ini reklama yatırırlar

herkesin görüş açısı
hocam hayırlı olsun 😊 aynı bende yeni açmışım hayırlısı ile aynı kar oranına sahip sitem 😊 bakalım bende satmayı düşünmem açıkcası ama benim ki hiç bir reklam olmadan o ciroyu yapabiliyorum 😊