Hocam ben boşu boşuna satmaya meyilli değilim demiyorum gerçekten değilim aklıma yatan bir teklif olursa satarım yoksa şuanda satmayı falan düşünmüyorum

Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam maxigeyiğe acsaydiniz keske




Hocam bol kazançlar. Bilirsiniz gavurlar kazandıklarının %80'ini reklama yatırırlar herkesin görüş açısı

fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hayırlı olsun 😊 aynı bende yeni açmışım hayırlısı ile aynı kar oranına sahip sitem 😊 bakalım bende satmayı düşünmem açıkcası ama benim ki hiç bir reklam olmadan o ciroyu yapabiliyorum 😊