Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.Benim aklımda direk c# vardı .Lakin belirttiğiniz gibi ilk olarak algoritma ile başlamak daha doğru olacak.Özellikle tavsiye ettiğiniz Github çok işime yarayacağı kesin.
Yeni baslicak biri icin youtube Murat Yucedağ yeterlidir.
Herkes bu kişiyi önerdiğine göre kaliteli bir eğitim seti mevcut.Videoları izleyecem.Tavsiyeniz için teşekkür ederim.