Öncelikle Hayırlı Olsun Hocam. Eğer bu işi gerçekten profesyonel olarak yapacaksanız mikrofonunuzu değiştirmenizi öneririm. diğer bi konu ise çizimlerinizi boyadıktan sonra uzak çekim yaparak daha çok algılamamızı sağlacak diye düşünüyorum. diğer videonuzuda inceledim. çizimleriniz gerçekten müthiş olmuş . tekrardan youtube hayatınızda başarılar dilerim. bu arada inşallah atanırsınız diyelim.
Öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Acemi olduğum için sadece telefon mikrofonu ile yetindim, hiç akıl edemedim ek bir mikrofonu

diğer videolarım da dikkate alacağım.
çizimleri sevdim 😂 başalarılarınızıb devamını dilerim 😊
teşekkür ederim