İyi akşamlar malum biliyorsunuz üniversite yani tyt ayt de den oluşan sınava az kaldı var mı aranızda benim gibi karamsar ders calısan neden se bir yerden başlıyorum cok cabuk sıkılıyorum onerileriniz varsa yazabilirisiniz
ben ünideyim bu sene sınava tekrar gireceğim 12 şubattamı başvurular başlıyor hocam