AB bu konuyu söyle cözmüs.
Es'e nafaka yok. Esin durumu iyi degilse devlet bakar.
Devlet bakarken de yasi gencse ve isi yoksa gönderir temizlik yaptirir, yaslilar yurdunu, kiliseleri, okullari temizletir ama bos durdurmaz.
Böyle olunca da ayrilmis bayanlar eger yapabiliyorsa kendine daha iyi is bulur ve bu durumdan kurtulur.
Dogal secilim.
Cocuk varsa 20 yasina kadar pasa pasa ödeyeceksin o nafakayi ama yine eski ese para yok, cocuklara.
Sen ödemediginde, taraflari birbiriyle ugrastirmaz. devlet senin yerine cocuklarinin annesine öder ve senden de s.s. alir.
Maasindan keser, hapisle tazyik eder, banka hesaplarini kapatir, her gün ceplerindeki, üstündeki parayi kontrol eder ama alir.
İşte olay bu. Adamlar her konuda işi çözmüş. 100 yıl sonra onların seviyesine geliriz ama onlar ne seviyeye çıkar bilinmez.