WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adwords kullandığınız site için Adsense kullanımı yasaktır diye bi kuralları yok bildiğim kadarıyla. Adwordse 1 koyup Adsenseden 3 almak bizim suçumuz değil sistem kendisi veriyo bu parayı. Bu bi sorunsa bunun önlemini zaten alırlar. O hesapları kapanan insanların sitelerinde gerçekten bir kural ihlali var mıydı acaba. Ben şimdilik aylık 5 6 bin tl reklam veriyorum. Doğru kelimelerle legal içeriklerime hit çekiyorum. Ama bi sorun çıkar kapatırlarsa en fazla 5 6 binim gitmiş olur. Bi işe girdim battım derim
Önlemini zaten hesapları kapatarak alıyorlar. Dediğim gibi burada esas olan reklam ile gelen kullanıcıya sunduğun içerik ve o kullanıcının reklam verene faydası olup olmadığı. Zaten bunu sağlarsan TBM ve TO oranlarında seni tatmin edicek düzeyde olur.

Sen şu anda kazanıyorsun riskinde farkındasın ama girecek olanlara risk yok diyebilir misin ? Google'ın ne yapacağı belli olmaz, yanarsa seni zora sokmayacak meblalar ile başlanıp denenebilir yoksa direkt olarak kredi kartını bağlamak ve aşağıdaki görüntüyle karşılaşmak eminim hoş olmayacaktır