Belirli şartlarda verilmesi lazımdır.
Mesala eşinden ayrılmış bir bayan çocuklarıyla hayata tutunmaya çalışıyor bu çocukların geçimleri için verilmesi gerekir.
Nafakanın hangi şartlarda nasıl verileceği düzenlenebilir.
Ayrıca kadın erkekle yaşasın başkasıyla gezsin tozsun vb tarz yorumlara anlamıyorum bunu yapan olabileceği gibi olmayanlarda vardır.
Peki çocuğun varsa ne olacak bu çocuk annede ve geliri yoksa ne olacak....