Merhaba arkadaşlar;

Uzun zamandır web tasarım işleri ile uğraşmaktayım.Lakin bu web tasarım işleri hayatımı sömürdü diyebilirim.Öyleki web tasarım hizmetinden sonraki süreç ,para alma süreçleri vb derken yedi bitirdi beni...Şuan kendime dışardan hemde içerden baktığımda maddi olarak sıfır noktasındayım.Madem sıfır noktasındayım herşeyi sıfırlayıp tekrardan ayağa kalmak gibi bir hedefim var.Birşeyler öğrenmek istiyorum.İlk adım olarak c# öğrenmek istiyorum.

Benim sizden tavsiye olarak istediğim bir kaç nokta var.Başlangıç için hangi eğitim videosu,kitabı vb. nereden başlamalıyım.Öğrenme yönünde tavsiyeleriniz var ise yazarsanız sevinirim.