Adwords mantığı şu şekilde bakiyen bittiğinde reklam çıkmazsan ve para yatırmaz isen belirli süre sonunda adwords hesabın askıya alınır yani banlanıyor açıklama yapıyorlar ancak gereksiz bir açıklama.

Bir de şu var adwords ile sitenize hit çekebilirsiniz ama en kötü yanı reklam bittiğinde sizleri arkaya atıyor hatta yanlış bir reklam verirseniz direk sitenizi googleden siler. Adwords üzerinden adsense tıklarında banlanma olmaz sahte tık olmadığı sürece. Ancak bu olumsuz havadan sonra reklam vermemek çok mantıklı.