kaanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç referans işleri ile alakalı olmadan sadece aktif hesap kullanımından 150 dolar attı doğru muyum? Şaka gibi duruyor. SS var mı?
[COLOR=transparent]
****** işleri dışında vaska yerden ödeme almıyordum en son dün çekim yapmıştım bugün bakayım dedim küsürat felan kalmışmı diyerekten 150$ gördüm müşteri temsilcisi ödül olarak göremedi benim kendi bakiyem oldugunu söyledi ama açıklamasında ödül yazıyordu bende ödül mödül affetmedim