bu feminaziler kadın erkek eşitliği diye ortalığı ayağa kaldırıyor ki bana göre erkek de kadın da eşit olmalı ama bu konuya gelince hepsi sus pus işleri güçleri dümen.
ömür boyu nafaka kadar saçma bir sistem yok. bence de acilen yasa çıkarılmalı kadın işsizse ne kadar evli kaldılarsa o kadar ay nafaka ödemeli erkek, kadın işe girdiğinde nafaka düşmeli.
hayatını zengin koca ve nafaka üzerine kuran kadınlar var bu memleketin kanayan yarası. yeni bir meslek oluştu gold diggerlık