TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni zaten dövücem ... Önce konu açmadan bana yazsana...

Tanımasa, önceden beri muhabbeti olmasa aklına gelmez diyecegim de, muhabbetimiz ayyuka çıkmış. Hala konu açıyor
Eyvallah hocam teşekkür ederim etiket için
konuyu açtıktan sonra aklıma geldin abi sen zaten konustuk senlede