Bence çok spesifik bir konu bu hocam.

Örnek vereyim 10 sene önce boşanmış 1960 doğumlu tanıdığım bir kadıncağız var. Çocuğu ile birlikte yaşıyor. Çocuğu işsiz. İşe girebilir mi ? tabi girebilir o mevzu başka.

Kirasını aldığı nafaka ile ödüyor.. Başka geliri yok. Çalışamayacak kadar da rahatsız..

Şimdi kalkıp bu insanın nafakasını keserseniz bu insan ne yapar ? Ölüme göndermekten farksız.

Yani konu duruma göre değerlendirilebilmelidir bence.. Ayrıca çocuğu baksın diye düşünceler olabilir. Çocuğu da yarın bir gün evlenecek ve hayat kuracak. Bunları da düşünmek lazım..