Bakanlık ömür boyu nafakayı kaldırmaya çalışırken yargıtaydan emsal karar çıktı.. Karara göre "erkek işsizde olsa nafaka ödeyecek" diye..
Peki sizce nafaka ödemek gerekli mi? Ömür boyu nafaka gerekli mi?
Yıllar önce ben bu sorundan 130k param gitmişti ama nafakadan yırtmıştım. 😂