Spyware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende çok kaynak okudum da, malesef php olayında giriş seviyesindeyim desem, giriş seviyesinde olanlara hakaret olur. O derece Html css biliyorum ama php malesef hiç anlamıyorum. Umarım mevcut kod yapısına göre şunu yapıştır diyen biri çıkar
Anladım ama hazıra alışmak iyi değil tabi ki php ile uğraşmaya başlayacaksan. Giriş seviyesi yada altında olmanın hiç ve hiç önemi yok benim için. kimse doğar doğmaz programlama yapması tabi ki. İstiyorsan azıcık azim ile aşabilirsin diye düşünüyorum

Yardımcı olacak arkadaşlar çıkıcaktır..