Bende Fen Bilgisi öğr. adayıyım. 1 senem daha var, o yüzden sordum
Domain gayet güzel. sağlam denk getirmişsiniz. Yardıma ihtiyacınız olursa özel mesaj ile iletişime geçebilirsiniz.