Arkadaşlar elimde 1200-1400 kelime aralığında makaleler var. Bu makaleleri bu şekilde olduğu gibi yayınlamak mı daha mantıklı ve iyi olur.Veya bu makaleyi ikiye bölüp bölüm-1 bölüm-2 gibi iki farklı tarihte iki makale olarak mı yayınlamak daha iyi olur?