https://www.r10.net/showthread.php?p...post1073578089
Bi-Eticaret bence tavsiye ederim
Şaka maka herşeyde olduğu gibi görünüm çok önemlidir. Ayrıca sıkıcı olmamalı donmamalı. Hani bazı siteler vardır forum siteleri girince bir bilgisayar çöktü havası yakalarsın misal işim olmadığında oraya girmiyorum ama inan bu yazımdan bile o forum sitelerini anında biliyorlardır R10 misal hem sade hem kullanışlı hemde hızlı .