Görsellik çok önemli bir kriter. Kullandığınız renkten tutun ikonlara, ürün resimlerinden fonta kadar her şey çok önemli. Özellikle ürün resimlerinin photoshop yerine müşteri resmi yada gerçek kullanım alanında çekilmiş olması satış oranını artırıyor. Sattığım dekor ürününün yarısı fiyatında internette onlarca site var. Hatta n11, GG ve hepsiburada da bile satılıyor fakat ürün içeriğini o kadar detaylı yazıyorum ki müşteri güvenip benden alıyor. Ve bir çok müşteri ilk defa internetten bir şey alıyorum diyor. O yüzden sadece görsellik yetmez. İçeriğinde zengin olması lazım. Ürün özellikleri ne, kullanım alanları ne, nasıl kullanılır, kaç günde yollanır, hangi krago ile gönderilir, başka renk seçeneği varmıdır vs gibi bir çok soruyu müşteri sormadan cevaplamanız gerekiyor. Bazen öyle absürt sorular geliyor ki hayret ediyorum. Ama her şeyden önemlisi güven vermek. Müşteri ne akdar güvenirse alışveriş deneyimi o kadar rahat oluyor. Hepsiburada gibi bir yerden iphone alıp da orjinal çıktı diyen insanlar da sizin sitenizden alışveriş yapmak istiyor unutmayın.

Maalesef özellikle şu sahte telefon, tablet, bal vs gibi olaylardan dolayı insanlar artık pek güvenmiyor. Kapıda ödeme yapmak istiyor. Bazısı soruyor bile salatalık gelir mi diye. Bence çok haklılar. Webtekno da kaç tane video çekildi. Adamlar tablet, telefon, ps4 aldılar televizyondaki reklamlardan bakıp. Hepsi de sahte çıktı. Haliyle insanlarda çekiniyor.