türkiyede uzman yazılım firmalarında birisinden teklif aldım. demo da attılar. demoyu görünce direk adamlarla alakalı herşeyi sildim.
adamlara dedim ki 2 binlira verip grafik yapamıyorsanız yapmayın bu işi.
yani işlevsellik önemli ama bakınca bişiye benzemiyorsa napim o işi.