caddebodrum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 3 yıldır yaşıyorum kendi adıma malesef açamıyorum
Kendi adıma değil 100 tane isim kimlik denedim aynı sorun devam ediyor hocam.