kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen aynen Ama bilmiyorlarki n11'den bir ürün alırken yine aynı şekilde kendilerininde zararı oluyor. Bu yüksek komisyonculuğa son verilmeli. Önceleri %5'di bu oran. Eskiler bilir. Sanalpazar, GG bu oranlarla çalışıyordu. Milllet kabul ettikce oranlar yükseldi. Sonuç bu.

Geçen ay bana şu siteden bir mail gelmişti. Aslında otomatik sistemleri, tüm ürünleri buraya çekmek lazım.

https://www.lazimbana.com/nasil-satici-olunur
Bende bu konuyu tamda bu sebeple açtım. Bıçak iki taraflı kesiyor dedim ama millet ben zarar ediyormuşum da onlara bir şey olmuyormuş gibi yorumlar yapıp n11 in avukatlığını üstlendiler. Ben bir taraftan mağaza iken bir taraftan da alıcıyım yani bu oranları görüp n11 den aslında ucuz değilde pahalı aldığımızı daha iyi anlıyorum. N11 bugün ayakta tutan en büyük kozu sürekli verdiği kuponlardır bu kuponlar olmasa insanları tutamaz sitesinde ve buda komisyon oranlarını düşürür.