Konu doğal olarak n11 le çalışmayanlar nasıl da savunuyora gelmiş.

AVM'lerdeki mağazalar kol gibi kira veriyor, eğer belli ciroyu aşarsanız kiradan hariç de sizden sakalını istiyor.

N11 de internetin avmsi. Bu iş n11i savunma filan değil.

Mademki büyük sıkıntı yaşayan kişiler var bu tarz sitelerden. Kendileri de baştan yazılım yapsın, tvye gazeteye internete reklam verip kullanıcılara güven veren bir marka imajı oluşturun kendi kuralınızı kendiniz koyun diyeceğim ama o zamanda kargosu posu sizi görünce avuçlarını ovuşturacak.

Adsense te aynı üsül, bir tbm 0,05tl veriyor bir 2tl veriyor. Var mı alternatifi; kendi reklam sistemini kurmak kolay mı? imkansıza yakın.

Türkiye'de para kazanmak her türlü zor, çalışan olsanız da patron olsanız da.