Dün yine güzel trafik yakaladık iyide tıklama aldık sonuç mu ? tabiki hüsran.
Buyrun sizde bir göz atın.

Gösterimi Geçtim Gösterimi hiç saymayın,Tık başı 20 kuruş veren bir firma olsa daha fazla kazanırdım şuan başka bir reklam firması arıyorum umarım adsenseye mecbur kalmayız.