fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
coca cola da tersten okuyunca birşey oluyordu neydi o ya
Allah yok yazıyor hocam.
Pokemonu tersten okuyunca da İsrail En Güçlü yazıyor.
Bir de Mickey Mouse vardı sanırım o da Şeytana Taparım diyordu galiba.

Ek: Nike Airmax'ın altında da Allah yazıyor.

Bi de şu var :


https://www.youtube.com/watch?v=bcWRtVV-psg



Konuyu derinlemesine araştırınca, adamlar içimize kadar girmişler :

https://listelist.com/tersten-oku/