N11 de ticaret yapmayanlar nasıl da n11 i savunuyor ama. Adsense vergi konuların da yılda 300k kazanmış kişilere tabiki vergi vereceksiniz diyen kıskanç tiplere benziyorlar. Kendileri yapamıyorlar kuduruyorlar
Aynen aynen

Ama bilmiyorlarki n11'den bir ürün alırken yine aynı şekilde kendilerininde zararı oluyor. Bu yüksek komisyonculuğa son verilmeli. Önceleri %5'di bu oran. Eskiler bilir. Sanalpazar, GG bu oranlarla çalışıyordu. Milllet kabul ettikce oranlar yükseldi. Sonuç bu.
Geçen ay bana şu siteden bir mail gelmişti. Aslında otomatik sistemleri, tüm ürünleri buraya çekmek lazım.
https://www.lazimbana.com/nasil-satici-olunur