Konu
n11 resmen soygun yapıyor
06-02-2019, 11:34:50
#48
Maximusfel
N11 de ticaret yapmayanlar nasıl da n11 i savunuyor ama. Adsense vergi konuların da yılda 300k kazanmış kişilere tabiki vergi vereceksiniz diyen kıskanç tiplere benziyorlar. Kendileri yapamıyorlar kuduruyorlar