N11 de ticaret yapmayanlar nasıl da n11 i savunuyor ama. Adsense vergi konuların da yılda 300k kazanmış kişilere tabiki vergi vereceksiniz diyen kıskanç tiplere benziyorlar. Kendileri yapamıyorlar kuduruyorlar