Geçenlerde güvenlik kamera seti sipariş verdim n11 den 3 gün geçti ürün kargoya verilmedi Mağazaya yazdım dönüş sağlanmadı n11 desteğe yazdım iade talep etmemi söylediler para tekrar hesabıma yattı. Ben bu ürünü mağazanın kendi sitesinden almış olsaydım işin yoksa uğraş dur o yüzden her zaman n11 i tercih ederim