Yerinizde olsam İzmit tarafına bakardım. Kocaeli imkan ve lokasyon olarak bu taraflardan daha iyi. Türkiye'nin en merkezi ili diyebilirim.

Köyler güzeldir. Yer farketmez. Köy yani. İnsanı bile fark ediyor.