İnsan faktörü çok önemli. Maalesef ki birçok köy ve kasaba insan çöplüğü. Hem binalar hem de insanlar plansız düzensiz ve inceliksiz bir şekilde gelişiyor. O yüzden gideceğiniz yerin önce halkını tanımaya çalışın.
Doğuda ne ücra köyler kasabalar var. Yerleşseniz orada yaşlanıp başka yere gitmek istemez insan. Batıda ne yerler var, ayak basmaya değmez.
Ben batı karadenizliyim. Düzce Kastamonu Karabük üçgenini maalesef tavsiye edemiyorum.
Çok iyi bildiğiniz bir yeri varsa bilemem.
Trakyada Çerkezköy Silivri Kırklarelide bulundum. Pek beğenemedim.