Anlamayacak ne var? bak en uygun'un sana linkini attım adamlar herşeyi hesaplayıp sana listeliyor. Girip bakiyorsun, hala anlamıyorsan aciz kelimesi az kalmış.

Üslübüm gayet yerinde. Burada webmaster'lar, kendi işleriyle iligli arama yapıp sonuçlara ulaşamazken kullanıcılardan beklememiz çok acaip bi durum. Önce biraz araştırma yapsan bence bu tarz konuları açmaya gerek duymayabilirsin. Hayatta bol şans kayserili kardeşim.
Ben en uyguna hayatımda ilk kez gönderdiğin linkten tıklıyorum. Hayatımda bankayla olan işim sattığım alan adlarının veya yaptığım işlerin karşılığını Atm'den almak oldu. Bankaların sitelerine girdim ve net bir orantı vermedi (enuygun gibi). O nedenle buraya yazdım ki insanlar yardımcı olsun diye
Webmaster burada yardımcı oldular (buna sizde dahilsiniz). Laf sokmaya çalışırken insanın kendisiyle çelişmesi, ayrıca komik
Sanada başarılar sakaryalı arkadaşım