Aciz olmak falan hayırdır? Kredi ile ilk kez işim oluyor, araştırma yaptım faiz oranlarında hesaplama yaptı ama anlayamadım. Anlamayıp net cevap almak için buraya yazdım. Ki, keza hiç bilmeyen insanlar olmayacak mı bu forumda? Üslubuna az-biraz dikkat et.