yabanci da hemen hemen ayni durumda dustu tbmler nerdeyse yari yariya
bu ayin ortasında duzelir mi hocam
Üstad reklam verenler senelik bütçe oluşturuyorlar. sene sonunda bütçeleri bittiği için yeni bütçe oluşturmaları sürüyor şubat sonu mart ortası eski düzene döner durum sadece adsensele sınırlı değil adx , popunder vs bütün firmalarda aynı durum söz konusu.