TBM düşmesinin bir kaç sebebi var.

1 ) Şirketler reklam bütçelerini Ocak Ayında gözden geçirip planlıyor.
2 ) Çevremdeki şirketlerde gördüğüm kadarıyla %25 ile %35 oranında reklam harcamalarında kesintiye gittiler. Seçimde geliyor bu nedenle kimse ne olacağını bilmiyor. Doların Seçimden sonra 7 8 TL olacağını düşünen kişi çok. Adamlar Yüksek faiz ve Düşük Kur nedeniyle paralarını yatırıma değil Dolar yada Faize yatırıyor.

Bana göre Nisan ayına kadar böyle gider. Seçimlerden piyasa olumlu sonuç alırsa gelirler düzelir. Kötü bir sonuç gelirse dahada kötüye gitme ihtimali var.
Bu nedenle yatırımlarınızı ve harcamalarınızı dikkatli yapmanızı tavsiye ederim.