Mutarlık ölmüş bir mekanizmadır.
Artık köyleri de mahalle yapıp büyükşehir belediyelerine bağladılar.
Muhtarlık sorumluluğu olan ama yetkisi olmayan bir mekanizmadır.
Yani muhtarın belge düzenlemek dışında hiç bir yetkisi yoktur.
Son 10 senedir devrini tamamlamıştır.
Cumhurbaşkanına senelerce muhtar bile olamaz dedikleri için muhtarlara karşı bir sempatisi var.
Cumhurbaşkanı yaşadığı sürece muhtarlığın kaldırılacağını düşünmüyorum.
Ama artık biyometrik kimlikleri, adrese dayalı nüsfus sistemi ve edevlet var.
Muhtarlara zerre gerek kalmadı.