gerek olmasaydı ilk başa uhtarlığı devlet kendisi özelleştirirdi =)
evet muhtarlık makamında bir aksiyon göremiyorsanız sizinkinde iş olmayabilir . bizimki maşallah belediye başkanı gibi çalışıyor adam her yerde her sorunde ortada başarı çözüm sonuç herşey bizim muhtarda

=)