Eskiden atıyorum yol bozuk, başıboş köpek var vs bunları muhtara söylerdik de şuan beyaz masa denen bir şey var sonuçta oraya şikayet ediyoruz çözülüyor. Muhtarın çok fazla bir vasfı yok gerçekten. Polisle birlikte semtte olan olaylara gittiğini biliyorum ama. Anneanneme hırsız girmişti polislerle birlikte muhtar da geldi