TR zaten bitikti iyice bitti hocam nereye kurtulacaksınız allah aşkına

Her yönden devlet taradından engel yiyoruz. Küçük ve orta derecede reklamveren kalmayacak zaten iyice bu gidişle. Reklamıda tekeller verebildiği en düşük fiyattan verince tbm bu halde olacak işte. Pek değişim bekleyip ümitlenmeyin. O eski yıllardaki gibi ocaktan sonra fırlama olacağını sanmıyorum ben.
Rekabet olmayan yerde yüksek fiyatlar olmaz. TR'yi bırakın tek çözümü bu
yabanci da hemen hemen ayni durumda dustu tbmler nerdeyse yari yariya
Her sene yaşanan ama bir türlü öğrenilmeyen yeni yıl konusu.
bu ayin ortasında duzelir mi hocam