Köy hayatı güzeldir fakat zorlukları da çoktur. Bahçe temizliği, ısınma için soba veya kat kaloriferi yakmak, odun ve kömür temin etmek, marektin uzak oluşu, bulunduğunuz yerde bağırdığınızda sesinizi duyacak kimsenin olmayışı, internet su ve elektrik hizmetlerindeki aksaklıklar, sık elektrik kesintileri, internet yavaşlığı ve aklıma gelmeyen bir çok eksisi var. Ama her türlü şehirden daha iyidir. İyice düşünün diye yazdım. Hayatımın çoğunu köyde geçirmiş biri olarak hala köyümü özlüyorum. Ve bir gün tekrar köyüme yerleşeceğim.