Köyü olan yazları köyde kalan biri olarak diyorum: Köy hayatı beklediğiniz kadar pembe değil. Özellikle şehir rahatlığına alışmış, gezmeye seven bir tipseniz köy hayatı size oldukça sıkıcı gelecektir. Tavuk besleyeyim, bahçe süreyim güzel gibi gözüküyor ama bu tarz basit işler bile gününüzün önemli bir bölümünü işgal edecektir(büyükbaşa hiç girmiyorum). Ayrıca köylüyle uğraşmak (eğer yabancıysanız) ayrı bir derttir. Sizin ilacınız bence köy hayatından ziyade ufak bahçesi olan müstakil bir ev.