ihsancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum mail sunucunu yandex olarak kullansan kafan rahat eder bence.
Teşekkür ederim, bu sefer o kadar kişiye yandex mail ayarlarını anlatacağım ve tam kafayı yiyeceğim