Whistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gayet iyi 1.aya göre.
daha nasıl geliştirebilirim hiç bir çalışma yaptırmadım çalışma yaptırmalı mıyım ne yapmalıyım